środa, 25 października 2017

Darmowe gry na andorida - Battle Towers

Darmowe gry na andorida - Battle Towers  

Witajcie ponownie dziś mam dla was nową gierkę i mam nadzieję że spodoba
wam się tak samo jak mi. W ubiegłym tygodniu gdy za oknem lało od już nie pamiętam kiedy stwierdziłem że potrzeba jakiegoś nowego zabójcy czasu. Odpaliłem mój ulubiony portal z
gramina androida i zacząłem szukać. Większość gier już oczywiście znałem ale wpadła mi w oko jedna nowość, co się potem okazało był to strzał w 10 a Battle Towers  zagościło na dłużej w moim telefonie. Także już teraz mogę wam polecić ten tytuł gdyż jest niesamowicie wciągający a sama aplikacja zabrała mi wiele godzin z życia. W grze niestety są mikropłatności ale i tak damy radę przejść całą bez tego. Co do gry to mamy do wyboru dwie rasy ludzi albo orków, stajemy z jednej strony i mamy za zadanie unicestwić drugą. Zasady chyba proste. Nie ma tu także opcji multiplayer także nie  zagramy z nikim, ale gra jest wystarczająco rozbudowana żeby bez tego zapewnić nam długie godziny zabawy. Jakby spodobała wam się ta gra i chcielibyście więcej takich to na tej samej stronie jest cały dział z gramidefense na androida. Na pewno będę miał dla was więcej takich gierek ale może następna recenzja będzie z wyścigów? Pisze w komentarzach jakie gry lubicie i do zobaczenia przy następnej recenzji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz